Eerste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karin Sterrenburg - WaarBenJij.nu Eerste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Karin Sterrenburg - WaarBenJij.nu

Eerste bericht vanuit Nederland

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

17 December 2008 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie alvast een kijkje hebben genomen op mijn site. Helaas valt er nu nog geen nieuws te vertellen behalve dan dat ik druk bezig ben met de voorbereidingen!
Het volgende bericht zal vanuit Kameroen komen!!

Liefs Kaat

  • 17 December 2008 - 17:29

    Suzanne:

    Owwww ben zo benieuwd! Veel schrijven hoor kaat. Maar eerst nog even lekker thuis met kerst en oud en nieuw. Dikke zoen!

  • 17 December 2008 - 18:27

    Mark En Ingrid :

    hallo Karin,
    Eindelijk wordt je droom werkelijkheid. Weliswaar geen Suriname, maar toch warm en bruine gekleurde kindjes.
    Veel succes met de voorbereiding en heel veel succes in dit kennelijke mooie Kameroen.
    Groetjes thuis en we horen graag hoe het je aldaar gaat via de site.

    groetjes
    Ingrid, Mark, Tom en Pim.

  • 17 December 2008 - 19:16

    Erik:

    Hey Kaat!

    Wat goed om te zien dat jij ook de wijde wereld in trekt!!! Ik had eigenlijk ook niets anders van je verwacht :-) Hoop dat je een geweldige tijd hebt en ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Heel veel plezier, liefs, Erik

  • 17 December 2008 - 20:13

    Sjoerd:

    Heey kaat!

    Wat goed dat je ook een site gaat bijhouden! Hoop wel dat je vaker gaat schrijven dan ik deed, haha. Ik ga je natuurlijk nog wel zien, maar ook via deze weg alvast een fantastische tijd toegewenst! Weet zeker dat je het super gaat hebben daar. :)

    Veel liefs,
    Sjoerd

  • 18 December 2008 - 06:19

    Marja:

    Nou, snik, snik..... dan gaat het toch echt al snel gebeuren!

    Ik zal je missen! Je weet wat ik gezegd heb: "Als er iets is, bellen en Ton en/of ik stappen op het vliegtuig om je te komen redden/halen/etc.

    Geniet nog maar lekker van de voorbereidingen.

    Tot vanavond!

    Marja

  • 19 December 2008 - 09:10

    Zussie En Esmee:

    Nou lieve zus aftellen gaat echt beginnen..... We zullen je zo veel mogelijk berichten en Esmee elke dag je foto laten zien ;) haha! Eerst nog met elkaar op het nieuwe jaar proosten die voor jou met een knaller gaat beginnen!
    Dikke kus van zus en een hele dikke knuffel daarbij van Esmee

  • 19 December 2008 - 12:27

    René En Thomas:

    Hai lieve Karin,

    Wat een spannende gebeurtenis en wat moet het je een geweldige en mooie ervaring opleveren.
    We zijn (nu al) trots op je.
    We hopen dat je weer fit en uitgerust zal zijn op ons huwelijk, want ik wil je er graag bij hebben de 27e mei.

    Succes met de laatste voorbereidingen en nog even hele fijne dagen met close friends en familie.

    We proosten alvast op het nieuwe jaar en op je grote avontuur.
    Het ga je goed en we zullen je volgen.
    Go for it !

    Dikke kus,
    Thomas en René x

  • 19 December 2008 - 19:20

    Marjon:

    Nog heel even.... En dan gaat je avontuur beginnen. Spannend hoor!! Ik ga je natuurlijk volgen en ben heel erg benieuwd. Ik wens je alvast een geweldige tijd toe, geniet ervan!! Maar geniet ook nog even van de laatste 2 weekjes thuis!
    Kuss Marjon

  • 20 December 2008 - 19:52

    Margot:

    Lees net je berichtje in onze mailbox dusse nu maar gelijk een krabbel achterlaten??
    Kaat we gaan eerst nog feesten hoor!! en dan ga je pas weg...en als je terug komt gaan we weer feesten dus kunnen we daar tussen even bijkomen ha,ha...en genieten van jouw verhalen. liefs, Margot


  • 21 December 2008 - 18:03

    Hanneke:

    Ha Kaatje!

    Het komt nu wel erg dichtbij hè? Geniet nog even van ons kikkerlandje en vooral van je familie en vrienden! Met oud & nieuw maken we het sowiezo nog even gezellig met elkaar!! Veel liefs, Hanneke

  • 21 December 2008 - 18:27

    Maria:

    Ja kaatje, nou gaat het toch echt gebeuren!!
    We gaan je wel missen hoor!!! Maar gelukkig kom je weer terug in April. Nou geniet, beleef en heb plezier, wij wachten hier op je om daarna naar al je mooie verhalen te kunnen luisteren!! En je weet het eens een leeuw altijd een leeuw!!
    Dikke kus, Maria en de mannen!!

  • 22 December 2008 - 00:05

    Gerrit Van 6en:

    Veel plezier tijger!

    x

  • 24 December 2008 - 08:22

    Zwagert:

    Waar ben jij NU Karin?

  • 24 December 2008 - 08:24

    Zwagert:

    Wie is in godsnaam die Gerrit van 6en? Ha , ha

  • 01 Januari 2009 - 14:17

    Jan Ros:

    Beste Karin,

    Ik wens je veel plezier in Kameroen. Het lijkt me een enorm avontuur.
    Vergeet je mondstuk niet mee te nemen, dan kun je af en toe buzzen.
    Op het WMC mag je wat mij betreft weer meedoen.

    Groet,

    Jan Ros
    BBS-B

  • 02 Januari 2009 - 09:19

    Gerard Driesen:

    Hoi Karin, de koffers zijn zeker niet te tillen?
    In iedergeval de allerbeste wensen voor jou en de familie. Als je nog kans zie, vanavond is er in de "Doos" een nieuwjaarsborrel te scoren. Het zou leuk zijn nog effe te knuffelen, Anders ZET T'M op daar bij al die metingen!!!
    Groet, Gerard

  • 02 Januari 2009 - 21:24

    Martine:

    Heey lieve sgat!

    Morgenochtend vertrek je naar Kameroen, dus daarom nog even snel dit berichtje:D. Sgat kwilde efe zegge dat ik best vet trots op je ben. Je gaat al die arme mensen daar helpen en laat ons in de steek voor 4 maanden:'(. Ben trots op je hoor:D. Haha. Veel foto's maken en niet besmet terugkomen a.u.b. Echt super veel geluk en succes daar.

    xx houvanjou. Tinus(L)

  • 03 Januari 2009 - 11:08

    Anatol:

    hey Sterrie!!!

    ik wens je ij deze een goede reis en ik zal je reis verhalen met aandacht volgen

    het beste meissie!!ik zie over 4 mnd wel weer, dan nemen we er een borrel op.

    anatol.

  • 03 Januari 2009 - 12:03

    Zussie:

    Hoi Zussie,

    We hebben je vanochtend uitgezwaaid! Je avontuur kan nu beginnen! We zullen je missen, maar het aftellen kan nu beginnen (voor ons, haha)!! En we kijken uit naar je verhalen. Heb veel plezier, geniet ervan!

    Hele dikke kus van zussie (en natuurlijk altijd een dikke kus van Esmeetje)

  • 03 Januari 2009 - 12:04

    Zussie:

    Oh, Steef wil je ook nog een kus geven :)

  • 03 Januari 2009 - 20:09

    Roos(roomie):

    Boehoeee ik mis je nu al!! Ik ga 4 maanden lang geen film huren en ze bewaren voor als je weer terug bent! ;)

    Vooral GENIETEN daar! Je leven in NL kan nog lang genoeg duren!!

    Ben benieuwd naar je verhalen en ik zal ons huis heel laten! ;)

    Dikke (koude) kus en knuffel!

  • 03 Januari 2009 - 20:13

    Roos(roomie):

    Boehoeee ik mis je nu al!! Ik ga 4 maanden lang geen film huren en ze bewaren voor als je weer terug bent! ;)

    Vooral GENIETEN daar! Je leven in NL kan nog lang genoeg duren!!

    Ben benieuwd naar je verhalen en ik zal ons huis heel laten! ;)

    Dikke (koude) kus en knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2009

Een laatste berichtje...

13 April 2009

District Hospital Mamfe

01 April 2009

Het Noorden

22 Maart 2009

Tijd voor wat ontspanning

16 Maart 2009

Een ongelukkige week
Karin

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 26170

Voorgaande reizen:

03 Januari 2009 - 30 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: